低开低走的人生,好像没什么意义

 
Stand By You - Rachel Platten

Hands put your empty hands in mine
手 将你空空的手伸向我掌中
And scars show me all the scars you hide
伤 告诉我你隐藏的所有伤痛
And hey if your wings are broken
嘿 如果你的双翅早已破损
Please take mine so yours can open too
请拿走我的 这样你就能展翅高飞
Cause I'm gonna stand by you
因为我会在你身旁守候
Oh tears make a lot of scopes in your eyes
泪水占据了你的眼眸
And hurt I know you're hurting but so am I
伤痛 我知道你很受伤 其实我也是
And love if your wings are broken
勇敢爱吧 如果你的双翅已破损
Borrow mine so yours can open too
借我的吧 这样你就能展翅高飞
Cause I'm gonna stand by you
因为我会在你身旁守候
Even if we're breaking down
即便我们早已崩溃
We can find a way to break through
我们也能发现冲破之路
Even if we can't find heaven
即便我们找不到天堂的踪迹
I'll walk through Hell with you
我也愿与你一起踏过地狱深渊
Love you're not alone cause
勇敢爱吧 你并不孤独
I'm gonna stand by you
我会在你身旁陪伴
Even if we can't find heaven
即便我们找不到天堂的踪迹
I'm gonna stand by you
我会在你身旁陪伴
Even if we can't find heaven
即便我们找不到天堂的踪迹
I'll walk through Hell with you
我也愿与你一起踏过地狱深渊
Love you're not alone cause
勇敢爱吧 你并不孤独
I'm gonna stand by you
我会在你身旁陪伴
Yeah you're all I never knew
是啊 你是我不曾懂的一切
I needed
需要的所有
And the hurt sometimes it's unclear why it's bleeding
伤痛 有时也不清楚为何我们会血流不止
And love if your wings are broken
勇敢爱吧 如果你的双翅已破损
We can brave through those emotions too
我们也能勇敢面对这些情绪
Cause I'm gonna stand by you
因为我会在你身旁守候
Oh truth I bet truth is what you believe in
噢 真相 我相信真相就是你始终如一的信仰
And faith I guess faith is helping to reason
信念 我想信念能帮我们解释
No no no love if your wings are broken
勇敢爱吧 如果你的双翅已破损
Borrow mine so yours can open too
借我的吧 这样你就能展翅高飞
Cause I'm gonna stand by you
因为我会在你身旁守候
Even if we're breaking down
即便我们早已崩溃
We can find a way to break through
我们也能发现冲破之路
Even if we can't find heaven
即便我们找不到天堂的踪迹
I'll walk through Hell with you
我也愿与你一起踏过地狱深渊
Love you're not alone cause
勇敢爱吧 你并不孤独
I'm gonna stand by you
我会在你身旁陪伴
Even if we can't find heaven
即便我们找不到天堂的踪迹
I'm gonna stand by you
我会在你身旁陪伴
Even if we can't find heaven
即便我们找不到天堂的踪迹
I'll walk through Hell with you
我也愿与你一起踏过地狱深渊
Love you're not alone cause
勇敢爱吧 你并不孤独
I'm gonna stand by you
我会在你身旁陪伴
And I'll be your eyes when yours can't shine
当你眼眸不再光芒绽放 我会是你的眼
I'll be your arms I'll be your steady satellite
你会是依偎的怀抱 是你不变的守护
When you can't rise well I'll cry with you on hands and knees
当你无法重新振作时 我会与你一起哭泣
Cause I will stand by you
因为我会永远在你身旁
Even if we're breaking down
即便我们早已崩溃
We can find a way to break through
我们也能发现冲破之路
Even if we can't find heaven
即便我们找不到天堂的踪迹
I'll walk through Hell with you
我也愿与你一起踏过地狱深渊
Love you're not alone cause
勇敢爱吧 你并不孤独
I'm gonna stand by you
我会在你身旁陪伴
Even if we can't find heaven
即便我们找不到天堂的踪迹
I'm gonna stand by you
我会在你身旁陪伴
Even if we can't find heaven
即便我们找不到天堂的踪迹
I'll walk through Hell with you
我也愿与你一起踏过地狱深渊
Love you're not alone cause
勇敢爱吧 你并不孤独
I'm gonna stand by you
我会在你身旁陪伴
Love you're not alone cause
勇敢爱吧 你并不孤独
I'm gonna stand by you
我会在你身旁陪伴
I'm gonna stand by you
我会在你身旁陪伴

评论
Top

©  | Powered by LOFTER