低开低走的人生,好像没什么意义

 
一点点喜欢 - 程嘉敏

一点点喜欢

Oh it's like 怎么不喜欢

Oh more like 不得不喜欢 Oh ho

Oh pretty little 一点点的烦

A bit of 不想这么快

It smell like a 太甜蜜的 Fine oh ho

有一点点脸红 你在偷看我

I just want 白日梦

I just want some 憧憬也有幻想也有

一点点脸红 假装I don't know

窗外的天空太蓝

one two three four

一点点喜欢的Wonderful

明明甜得不像酒

还要一点那种Wonderful

Soft and sweet and something more

一点点喜欢的Wonderful

明明甜得不像我

给我一杯那种Wonderful

Soft and sweet and fantancy and more


Oh pretty little 耐不住等待

A bit of 不想这么快

It smell like a 太甜蜜的 Fine oh

有一点点脸红 你在偷看我

I just want 白日梦

I just want some 憧憬也有幻想也有

一点点脸红 假装I don't know

窗外的天空太蓝

one two three four

一点点喜欢的Wonderful

明明甜得不像酒

还要一点那种Wonderful

Soft and sweet and something more

一点点喜欢的Wonderful

明明甜得不像我

给我一杯那种Wonderfu

Soft and sweet and fantancy and more

――rap――

La La La La La Wonderful

La La La La La不像酒

What you done to me is so Wonderful

Soft and sweet and something more

La La La La La Wonderful

La La La La 不像我

What you done to me is so Wonderful

Soft and sweet and fantancy And more

评论
Top

©  | Powered by LOFTER