低开低走的人生,好像没什么意义

 
I Just Wanna Run - The Downtown Fiction

I just wanna run
我只想逃离
hide it away
把它隐藏
Run because they’re chasing me down
因为他们的追逐而奔跑
I just wanna run
我只想逃离
throw it away
把它丢弃
Run before they’re finding me out
在他们发现我之前逃走
I just wanna run
我只想逃离
I just wanna run
我只想逃离
I’m out here all alone
我独自一人离开
I try to call your house
我试着给你打电话
Can’t reach you on the phone
却无法接通
I’ll gather up the nerve
我将鼓起勇气
I’m packing up my bag
我将收拾行装
It’s more than you deserve
它比你值得
Don’t treat me like a drag
别把我看做累赘
I’m feeling like I keep on talking
我感觉我一直自言自语
I’m repeating myself
我不停地重复
my words lost all meaning
我所说的话都变得毫无意义
I keep talking I repeat myself
但我仍不停地重复
I just wanna run
我只想逃离
hide it away
把它隐藏
Run because they’re chasing me down
因为他们的追逐而奔跑
I just wanna run
我只想逃离
throw it away
把它丢弃
Run before they’re finding me out
在他们发现我之前逃离
I just wanna run (run, run, run)
我只想逃离
I just wanna run(run, run, run)
我只想逃离
Like a game of chess
这就像一盘棋
I predict your move
我预测到你的下一步棋
I think I know you better
我想更了解你
Better than you do
比你更了解你自己
I’m sick of feeling cheap
我的痛十分廉价
Cheated and abused
被欺骗,被辱骂
Sick of losing sleep
因疼痛失眠
Thinking about you
忽然想起你
I’m feelin’ like I keep on talking
我感觉我一直自言自语
I’m repeating myself
我不停地重复
my words lost all meaning
我所说的话都变得毫无意义
I keep talking I repeat myself
但我仍不停地重复
I just wanna run
我只想逃离
hide it away
把它隐藏
Run because they’re chasing me down
因为他们的追逐而奔跑
I just wanna run, throw it away
我只想逃离
Run before they’re finding me out
在他们发现我之前逃走
I just wanna run (run, run, run)
我只想逃离
I just wanna run (run, run, run)
我只想逃离

评论
Top

©  | Powered by LOFTER