低开低走的人生,好像没什么意义

 
2EM16_0944“Fate” - 鷺巣詩郎

声音一出全身的寒毛都立起来了!!!

What will the future hold

How will I be rewarded
Have I the right to riches
In a world where there are no prizes
Who makes the clock tick by
When will my fate be ready
Do I get prior warning
Am I told? Are there no surprises
I have to count my blessings
I have to learn my lessons
My fate is in the balance
I must go on believing
未来会出现什么?

我会被人如何奖赏?
可我有权富有?
在这没有任何奖励的世界
是谁使时钟摆动
我的命运何时会做好准备?
我得到了预兆?
是谁告知?
那里是否存在惊喜?
我不得不依赖他人赐福
我不得不铭记教训
我的命运左右摇摆
我唯有继续去相信

评论
热度(4)
Top

©  | Powered by LOFTER